loading...
✖ ✖ ✖ عـــــــــــــــایـــــــمــــــــا ✖ ✖ ✖
✖ آیدا ✖ بازدید : 1027 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

 

http://uploadtak.com/images/a1688_onlinelogomaker09161.png

بعضی از بازدید کننده هامون هستن که نقش هویج رو بازی میکنن. ! آخه نه توو نظر سنجی شرکت میکنن .نه نظر میذارن.نه امتیاز میدن.

لا مصبا انقد تو نقششون فرو رفتن

یادم باشه یه چن تا خرگوش ول کنم توو وب ببینم چن تا هویج دارم 

 

 

 

 لطفا نظرات و انتقاداتتون رو فقط توی همین پست برام بذارین.

اگه پست هامو میخونین لطفا امتیاز دهی کنین.

اگه با تبادل لینک هم موافقین منو با اسم ✖ عایما✖ لینک کنین بعدش بهم خبر بدین تا شما رو با افتخار لینک کنم

راستی اون پایینه  پایین وبلاگ واستون یه چتروم گذاشتم میتونین ازش استفاده کنین

خیلی دوستتون دارم مواظب خوبیاتونم باشین

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به همه ی دوستای گلم که به وبم اومدن.✿من آیدا هستم .✿این وبو ساختم فقط برای اینکه بخندین و خوش باشین✿.اگه با تبادل لینک موافقین منو با اسم ✖✖✖عایما-خنده✖✖✖ بلینکین .بعد بهم خبر بدین تا منم شمارو لینک کنم✿╬ ╬♥═╬ ❤❤ ╬═♥╬ ╬♥═╬نــــــــــــــــــــــــــظر فـــــــــــرامــــــــــــــوش نـــــــــشـــــــــه❤ دوستون دارم خیلی زیاد به چشماتونم خیلی میاد.❤❤❤
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا شما از بازدید کنندگان ثابت سایت هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 362
  • بازدید کلی : 3,445
  • کدهای اختصاصی
    دریافت کد آتش بازی

    دریافت کد آتش بازی

    --------

    آوازک

    دریافتـــ کد موُس برآی وِبلآگ



    کـ ـُ ـد هـ ـ ـآیِ قـ ـ ـآلِـ ـِ ـب

    ------------ Rima tools----------

    پیغام ورود و خروج

    -----

    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    کد گالری

    ابزار لودینگ وبلاگ

    |

    ابزارهای وبلاگ نویسی

    ------------ IS
    ------ Online User --------------

    ایران اسکین